.

Jes, tänkte skriva lite om mig själv då ...
Eller, den här bloggen är anonym.
Typ använder den när jag skriver av mig.
(=Varje dag)
Men jag vet inte, om jag tröttnar gör jag ju det.
Men i alla fall.
Jag är en tjej.
Om ni undrar något mer just ask :)
Min ålder tänkte jag hålla hemlig?
Men jag vet inte.
Jag kan ju säga att jag är i tonåren
(=D.v.s 13,14,15,16,17,18,19 en av dom åldrarna)
Nu ska jag äta.
Juste.
Jag ska typ försöka gå upp i vikt.
Lite svårt faktist.
Men jag väger som en treåring just nu (=SANT!)
Jag vet om fyra åringar, normalviktiga?!!!!! som väger som mig.
Humm..
men jag ska kämpa mig igenom det här fan.
Så nu blir det stor frukost.
(=Gröt,frukt,juice,macka)
Juste, snart är det jul forfucksake.
Men kul.
Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0