pain in the..?

Vänner som sviker,
är något jag helst undviker
Men hur falsk du än var
ville jag ha dig kvar
Som min vän
när du svek mig tänkte du bara "än sen?"
Varför gör du såhär mot mig?
för mig är det en "jättegrej"
men för dig är det inget
och när du låssas tappa minnet
vi bestämmer oss för att träffas
men sen säger du att du glömde
jo, visst du trodde kanske att du drömde?
våran vänskap blir svagare för varje dag som går
jag tror inte på att tiden läker alla sår
för det har gått ett tag nu
och det har inte hänt nåt
jag hade gett dig en vänskap, ja det hade du fått
men du tackade mig  med ett minne blått
av dig - och mig
fyfan vad du är dålig
jag hoppas du inser att du är en idiot...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0