Pimpina for christmas?

Jag ska skriva intressant också. Still anonymt. :)
Sååå.. till saken. Jag tänkte ha lite Xtra snygga kläder på onsdag, jul.
Men det återstår att se VAD. Jag har typ nada (vilken fjortis jag låter som) finkläder.
Fast jag har sytt en puffig typ ballerinakjol på syslöjden. Den är av siden. Funkar nog.
Jag gör så.
Eller.. vad ska ni ha på jul?
Jag ska vara ÄRLIG. Har nada besökare. 26. Jippie liksom.
Men kommentera väldans gärna.
Och sen design. Det drar väl besökare?
Jag är lite av ett pro i photoshop,
men jag tycker faktist om enkla designer.
Som den enkla vita tråkdesignen jag har nu.
Tell me, hur vill ni ha det?
(Det är ni som läser, inte jag!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nåt juligt? :0

Dagens outfit, ett tips.

2008-12-21 @ 21:24:37
Postat av: Anonym

Jes, kanske något sånt. Juligt och trevligt.

Why not liksom.

Dagens outfit, nej då kanske folk genomskådar mig. :3

Ska ju trots allt vara anonymt, men cred till dig ändå!

Som kommer med tips.

2008-12-21 @ 21:25:44
URL: http://cantforget.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är bra mkt finare än min iaf >< haha

2008-12-21 @ 21:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0