Till min vän !

Jag måste bara säga Tack !
Visst hon läser inte, men jag ska skriva i min "publika blogg" (oanonyma) (OH! har jag TVÅ bloggar?!)
Hon är helt underbar
tack så jävla mycket för allt!
du har ställt upp för mig i alla lägen
ända sen första gången jag såg dig på dagis
har du vart min bästavän
ta åt dig av orden, för jag menar dom fan
förlåt förlåt förlåt om jag vart världens sämsta vän
men god damn, your beautiful! (lyssnar på låten, du passar in!)
egentligen vet jag inte om jag är värd dig?
jag är nog inte det
det är därför jag är så otroligt tacksam
Och nu har jag jättedåligt samvete för jag betett mig som en idiot
men allt för dig, jag kommer aldrig att svika dig !
för jag vet hur det känns att bli sviken.
och du är absolut inte värt det
Både du och jag vet att jag kan tycka du är typ jobbig ibland ?!
men nejnejnejnejnej absolut inte !
du är värd all kärlek på jorden
du är bäst
syster .. min egna syster och bästavän
älskar dig enormt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0