vågar jag verkligen.. nä.. alltså...

http://kaaiisaaa.blogg.se/images/i_lugg_1183145908_1183234111_1183456802.jpg
Fy tusan vad svårt det är.
Har verkligen lust att klippa lugg.
Men ändå inte.
Tänk vad många frisyrer jag mister att kunna göra, liksom!
naaaada!
Men.
Jag tror jag gör det.
Kör bara vafan!!!!
vad kan gå fel?
Håll tumm...
eller vänta, vad har jag gett mig in i?
Haha. Jag klipper mig själv isåfall.
I'll see.
vad tycker ni?
svårt val alltså.
Men jag vill så gärna typ färga platinablont (again! fast nu PLATINABLONT, eller inte riktigt men inte den gul-blonda, utan vit-blonda) och sen en rak rätt så lång lugg.
Åhhhhhh. Men jag har ju nyss blivit mörkhårig :3
S.O.S!
aja får väl tänka över det hära..
twist's på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL HA LUGGGGG!

2008-12-21 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0